Hi everybody,

I have a galaxy tab 10.1 GT-N8000 that has a partition problem and I need a PIT file. I tried some from the internet without success, but it is very hard to find. Does anybody has one? Or have the tablet and could get the file? It is a simple proccess to extract the PIT file, if somebody has the tablet working please let me now. I can access the download screen and connect with odin, so I believe there is a solution to my problem yet. It would be nice if the file was for model ZTO or ZVV. I do not know if it would work with different versions.

Olá a todos,

EU tenho um tablet galaxy 10.1 modelo GT-N8000 que está com problemas na partição, por isso preciso de um arquivo PIT. Eu tentei alguns que encontrei na internet, mas sem sucesso, acredito que precisa ser da versão brasileira ZTO ou o ZVV já que o meu era da VIVO. Eu consigo entrar na tela de download e quando conecto com o odin ele reconhece a comunicação,então ainda há solução. Se alguém tiver o arquivo ou o tablet e puder extrair o arquivo para mim, me avise, por favor. Estou mais de um ano com o tablet parado.